Friday 28 February 2014

My Story: I'm Back

Kaifa halukum ? Alhamdulillah , semoga sihat selalu kehendak-Nya .. Hello peep !! Remember me ?? *bajet macam banyak peminat *Hahah , nvm .. lagipun bkan ada sapa nk baca pon kan ?Dulu seminggu , dua minggu tak update kan ? kan ? kan ? Sekarang 2 bulan sekali baru update , macam bengong lagi . apa jenis blogger la ni , blogger yang tak professional langsung .. okey , okey .. berbalik kepada tajuk asal ...
I'm Back 
Sebelum tu sekarang dah pukul 12.20 pagi , bertarikh 1 Mac hmm , semalam baru ja blik .. harini dh nak kena blik hostel .. tak rasa macam duk rumah ... hmmm .. sedihh ~~ maaf la , bukannya taknak update , tapi , takde masa la .. balik pon dua hari ja ..kerja sekolah berbukit .. mana sempat nak update .. harap faham eah ~ For you know , i'm still stay at maahad alor setar ..memang la asalnya nak pindah maahad langkawi , tapi , ada masalah sikit pertukaran kat sini ,, hati pulak berbelah bahagi taktau nak sekolah mana .*tak tetap pendirian*huhuh , that's me ~~ hmmm ,, tapi .. tapi .. maaf , cakap ~ kat sekolah sini *maahad alor setar*
aku takdak kawan :'( Sekolah dia dah best dah .... tapi ...  hmmm.. itu la masalahnya .. 

Memang orang anggap ini masalah kecik , tapi, ini bkan masalah kecik bagi aku .. kawan memang la ada , but best friend , emm.. aresso ?? what I mean ? tahun lepas pon , rasanya kawan tu kawan dengan aku sebab ..sebab ...sebab dia takdak kawan maybe , sekarang dia dah jumpa kawan baik dia dah .. memang tak salah dia nak kawan dengan sapa-sapa pun .. aku pulak taknak la jadi king control .. Arghhh !! taknak balik ... tolong la .. tolong laaaaa ..

Okey , Stop !! ..  lepas ni aku dah nak exam , wish me luck okey ? this 9 Mac .. that on my birthday !! OMG !! Sampai sini saja , jumpa lagi kawan .. Semoga dapat flying colour result !!Ameen ~~ Doakan saya :') Maaf kalau entri ni pendek :) Assalamualaikum 



0 ulasan:

Post a Comment