Friday 27 December 2013

My Story: Google Chroom Berwajah Baru

Hai , buat apakah ? hahah
Feeling excited bila nak update tentang 
Google Chroom Berwajah Baru
Hehe , tapi ini google chroom saya je la ..yang awak punya tu saya tak tahu la kan =) heheh , semalam selepas diubahsuai .. aummmm ~~ jom kita tengok !!

Google Chroom 


Facebook Wall

Tema facebook saya kali ni Rilakkuma , betoi dak eja ?
hahah , whatever

Facebook Home


Eh , nampak tak tak sebelah kanan tu , takdak dah iklan yang menyemak tu ..Eh , rasa macam ada nama Asyran Ibtisam kat situu ..Sarah Bahiyah pon ada ? Nuha Sofiyya ? haha , maaf , sapa suruh lalu kat home aku kan ?

Facebook Chat


Untung la sapa yang tengah chat tu , tak tegoq pon :/ yang saya tengah chat tu nama dia warna putih , itulah nama dia tak nampak .. heheh

Twitter

Hohooo , twitter aku berwarna purple .. kau ada ? sebelum ni yang biasa warna blue kan ? hehehokaylah , itu je nak share , terima kasih =)Assalamualaikum ..


0 ulasan:

Post a Comment