Thursday 19 December 2013

My Story: My Memory

Hai , sihat ??
harap semua sihat-sihat okay !!
saya kurengg sihat sikit hari ni , huhu
Sudah berapa hari tidak update ea ?
rasanya seminggu ..
hehe , sungguh tidak professional ya si blogger ni ..
yes , i am.. ^^
hehe , maaf ya !!
Hari ini nak update tentang 
My Memory
memory apa la pulak ni ???
sebenarnya tak tahu nak update ape ,
hari ape tah kemas-kemas buku yang tak pakai untuk dibuang *buku latihan & sebagainya*
huhu , tiba-tiba terjumpa pulak memory lama .. actually ada jugak yang memory baru .
huhu , kita tengok je la ape yang ade ye (=


Eh , nampak tak tu , tu kawan saya bagi ,
tak sangka masih simpan .. huhu
tiba-tiba terjumpa 
yang tu dari : Syaziewanies Binti Ahmad Hasnul Effendi 
dia kawan dengan saya masa tahun berapa tah ..
tak ingat sangat , pastu dia pindah ..
sebenarnya dia baru ja pindah sekolah saya ,
pastu pindah sekolah lama balik ,
saya pun tak tahu lha kenapa ..
masa tu darjah empat rasa .. huhu

Sambungan 
 Yang tu pulak kenangan darjah lima ,
masa tu jadi calon penolong ketua pengawas ,
kenapa darjah 5 pulak kena buat kerja ?
sebab time tu darjah 6 kena fokus untuk UPSR ,
berapa bulan sebelum kena ambil alih tugas depa dah
tapi masa saya darjah enam , 
lambat sikit darjah 5 ambil alih , haishh 
orang nak fokus pun tak boleh *cehh*
tu pon orang dok kena urus depa lagi , dok suruh ni la , 
dok suruh nu la ..


Yang ni pulak tahun ni 2013
yang ni dari kawan , nama dia :
Nur Na'imah Aqilah Binti Hashim
nama penuh lagi tau , sebenarnya ada kuih sekali ,
dah makan habis dah .
Ooo , admired kami eh ?
haha , takdelah .
kami pon admired hampa rasa .. huhu
Whatever , terima kasih sebab bagi :)
dan terima kasih atas segalanya .
sebab sudi jadi kawan kami ..
walaupun kami tak sempurna , banyak buat salah dengan hampa ,
asiff jiddan      
sudi layan walaupun tak suka kami :)
Okaylah , panjang sangat kot , satgi tak larat baca pulak kan ?
Bangsa Membaca Bangsa Berjaya 
wkaka , hahah ..
okaylah , penat menulis ..
Eh , hari ni result PMR keluar kan ?
share la sikit kakak-kakak oi , tak makan orang eih budak ni 
Sekolah saya 76 orang dapat 9A ,
tumpang bangga ..
Bahasa Arab * subjek tambahan*

Assalamualaikum


0 ulasan:

Post a Comment