Sunday 23 November 2014

New friend , New teacher , New school !!

Haii , sekian lama tidak menaip .. harini tampil dengan idea baruu .. beberapa bulan yang lepas, dengan cerita FROZEN yang entah apa-apa .. haaaa .... mengarut .. harini dengan entri yang bertajuk seperti yang di atas *malas taip* .. uhhhuuu ..sebenarnya cerita ni sudah lama. But now baru ready nak cerita ..

Mula pindah ke sekolah baru *konon* since 30/03/2014 .. masih ter-ingat-ingat detik tu. Errr , sungguh mengerikan, sebab kena introduce kat depan la apa kan . Benda yang paling tak suka bila jadi "Budak Baru" maybe ~ haha . Sebab pindah ? Tentu rahsia .. aku ada sebab-sebab yang tersendiri. Huhhh , penatnya jadi orang macam aku nii .. Penat dengan *tutt orang .. penat dengan *tuttt ... arghhh benci ..

Sedang mencari seseorang yang benar-benar memahami diri ini ... huhhh , someone ? pleasee .kawan? sokay , i just need someone yang betul-betul nak kawan dengan aku . bukan sebab aku ada kelebihan aku tersendiri . no , no , no. Until now, tak boleh jumpa lagii . dekat sekolah sini la . okay lupa nak cakap aku transfer dari Maktab Makmud Alor Setar to Maktab Mahmud Langkawi ..

Seriously , I really miss there .. But now, tak boleh tukar sana balik sebab ada masalah sikit . Form4 In shaa Allah .. i will do the best for my pt3 .. Hopefully, boleh tukar sana balik .. rindunyaaaaa ..  . Maaf tidak mencapai point yang sebenar dalam entri kali ni . Sebenarnya nak cerita , but I can't . this's prvacy .. Shhhhh .. byeBye ..

0 ulasan:

Post a Comment