Wednesday 25 December 2013

My Story: Happy Birthday Friend

Haii , wit-witt !! berapa hari tak update haa ? two weeks you know !! haha , kemalasan melanda aku , dan terus tak update .. Arghhh !! malas giler you tahu tak ? erm , whatever pon .  intro ni dah lari tajuk , ada perasan ? Tajuk kali ni .
Happy Birthday Friend 
Haa ? who's my friend ? Nama dia : Siti Nurfatirah Binti Azaimi  Hari ni birthday dia ..hehe , tadi out dengan dia , pergi kfc je .. hehe .. Saya bagi hadiah ni dekat dia ..


Hadiah tak seberapa , kita bukannya orang kaya , tapi , kite bersyukur *agak bajet di situ* apaa ?? hadiah macam budak-budak ? memang pon , kite budak kecik lagi tak tahu ? i'm pity you ~ Eh , esok nak tengok citer Barbie in the Pink Shoes  .. Hahaa , memang betul pun *terserlah kebudak-budakkan di situ *
-_- do i care ? Selalunya kitorang keluar 3 je .. dengan Nor Farisha Binti Ahmad Sukri sekali .. hehe , we're BFF , tak jumpa lagi kawan sebaik diorang *sedih*

erm , dalam tu ade ape eh ?saya tak ingat la ..kalau tak silap la kan ..ada tudung , keychain teddy bear dengan kad kot ..entah la .. saya tak ingat .. *joke* haha , 25/ 12 .. birthday fatirah .. kami tak lupa la sayang ~ haha ..
hehehe , aku dah make up dahh ~ hehehesebenarnya aku tak suka letak gambar dalam laman sosial . faham ? entah kenapa .. sebab aku tahu yang aku comel kot .. wkwkw * perah santan* eh , k lahh .. tamat sudah cerita hari ini .. kihkihkihh ..
Assalamualaikum 



0 ulasan:

Post a Comment