Friday 14 September 2012

My Story: Habis UPSR Dah ?? Hoorayy !!


Entri kali ini berbunyi :
Habis UPSR Dah !!

       

okwy !! mesti banyak orang tertanya-tanya kan .. 
UPSR ?? yupp !! UPSR .. kenapa ?? tak percaya eh ?
memang lahh .. sebab saya baru tahun enam la ..adoiyaii !! uhuhuh ..

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Saya dah merdeka la .. hehe.. merdeka dari jajahan UPSR la ..
Akhirnya merdeka juga .. Orang lain merdeka 31/8 
tapi saya merdeka 13/9 ..
lambat kan ? .. hemm .. mestilahh .. 
orang merdeka betul-betul saya tak merdeka lagi .
sebulan lepas tu baru merdeka ..
syiokk kott .. hehehx ..


Lepas ni saya tak payah fikir tentang UPSR dah 
sebab dah lepas .. yeah !!
sekarang ni dok fikir macam mana la result nanti ..
yang tu ja yang bermain difikiranku sekarang .
Okeyhh .. Stoppp !! peperangan di dewan UPSR sudah TAMAT ..>_<
sekarang jangan dok fikir lagi !!

Hope sangat dapat '5A' .. kalau dapat '5A' kan .. 
orang yang paling gembira kat dunia ni ialah Me and My parents.
Hooorayyy !! ... In Shaa Allah 
Korang doakan lah untuk saya yerr .. kasi dapat '5A' ..
Byee . Cau dulu .. Hihi 


                                          Assalamualaikumm ..

0 ulasan:

Post a Comment